Friday, July 31, 2009

Tagged by Zra

1. apa perasan sekarang
* perasan ke perasaan nih..? huhu..i'm very happy if perasaan yang dimaksudkan


2. saya nak makan
* Grilled Chicken Chop di Village View, Bangi dengan Pdot N Alyn lg, n saye jugak nak minum. Caramel Frappucino okay?


3. saya x suka
* orang yang berkawan dengan saya untuk kepentingan diri,contoh: suke curi tulang elak wat assignment kerane tahu saya yang baik hati ini akan wat kerja tu kalau die x wat. kejheyy!!


4. impian saya
* nothin more than make my parents happy



5. haiwan yg saya tidak suka
* ciCak, kaTak, baBii, geng2 gamPs. wahaha..jaat sunggoh diriku.


6. saya harapkan
* saya akan kekal sebagai anak yang baik selama2nya


7. jika boleh diputarkan masa
* saya akan putarkanla...try tgk kot2 bleh ejas pape kann..tp alwyz bear in mind, we hve no power to change our qada' n qadar except for workin hard to get a better life


8. saya pada 10 thn akan datang
* makin cun *wahahahaha..erm..get my own house, my own family, finished my studies, pekerjaan yang tetap..n still membalas jasa parents ku.


9. hp saya adalah
* nokia 5300: gift from my loving and caring dad!


10. saya pernah bercinta sebanyak
* more than hundred..with books okay..dun get anywhere else..


11. saya suka pada
* orang n mende yang saye suke la


12. kawan2 saya
* pelengkap idup saye..glad to have FRIENDS like uols!!


13. pernah dikhianati
* pernahh..isskk..deep cut.


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
* xnk wat pape..leave it to GOD


15. senaraikan kawan untuk di tag
* allyn
* ghaznawi

No comments: