Friday, July 31, 2009

haPPy 24th BurfDae Kak Shima!!!


Huhu..entry ni agak belated pule ye.. what to do..kesibukan dan kepenatan balik bercuti secare mengejut nih memang agak memalaskan aku..whatever it is..entry ini tetap diteruskan ye.. From last week Kak Puja dah plan dgn kitorang dengan niat nak throw a surprise mini party untuk Kak Shima..wehee..seems like that plan berjaye la..huhu..

Kak Shima yang diraikan..

Petang Selase tu, after kelas Dr. Jusang, kitorang pun terus ke Baker's Cottage yang bertempat di Seri Serdang (SS), dan menempah kek. Ape ek name kek tu..lupe plak aku..iskk kalo xsilap la kan..ade 'Warmest.....(*sumting) ' la..Kek tu combination of Chocolate and cheese cream. Bayangkanla betape sedapnye kek itu..


*terliur....

Lepas tempah kitorang balik la..kitorang plan nak amik kek tu malam..Sampai di kolej,
Kak Puja selaku 'pengarah program' huhu..bertanya tentang progess plan kitorang la kan...and also, kitorang plan macam mane nak wat surprise tu. Tibe2 datang akal la nak blackout kn floor kitorang malam tu..siap testing jap petang tu..huhu.

Then bile dah malam mule2 kitorang plan nak biar kak Shima dalam bilik aku then kitorang nak kunci pintu n blckoutkan floor, tp
Kak Shima tak datang2 bilik aku even dah pukul 12 time tu.. so kitorang tukar plan B la..kitorang suh Kak Puja g bilik Kak Shima..kunun2 borak2 la.. *tetibe kan.. siap suh tutup pintu lagi..hehe..then aku g redy2kan kek kat bilik alyn, pdot plak tunggu dekat main suis tu smbil tunggu signal dari kitorang.. Hehe..then kitorang dah blackoutkn dh..Kak Shima dah kaget n suh Kak Puja bukak pintu..tp Kak Puja dah kalut kat dalam tu..wat bodo jek smbil tekan2 suis lampu..wakaka..Kak Shima pun bengang gile la dengan Kak Puja..huhu..terus Kak Shima bukak pintu dengan perasaan agak bengang tu. Di situ..tercegatnye aku dan alin dan sebijik kek yang bersinar2..wahaha.aku pn jeri la.."SURPRISEE!!!!!!!" Kak Shima pun terjerit sampai terduduk2 atas katil gitu..wahaha.. Kak Shima sangat terkejut n die x expect ade surprise nih..huhu..n aku n pdot n alyn n of coz Kak Puja sangat heppY cuz plan kami..BERJAYA!! wahaha

*kek tu sedapppp
!!

1 comment:

Anonymous said...

jeiho..lepak2 smpai kol 4 pagi.. mmg xbleh blah.. haha