Wednesday, July 29, 2009

UPM dan H1N1


Sedey..sedey...

Kenapelah disaat segala plan telah dibuat mengikut kesesuaian masa, tibe2 time aku kat dalam kelas Dr.Jusang tadi..ade dak ckp, "esok UPM cuti sebab H1N1..!! yeayyyy!!".

I was like.. "what??, WTH?..please la.." yang aku sakit ati sangat ni cuz..sepatutnye kitorang ade Finishing School (program untuk pelajar tahun akhir) pada 1 n 2 Ogos ni..dan2 dengar cuti sampai 4HB Ogos. Rosak la sume plan aku untuk cuti semester aku yang sepatutnye berjalan pada 16 Ogos-23 Ogos. antara plan aku untuk cuti tu..:
  • Ikut Firdausy balik umah die cuz ade kenduri..rumah baru die siap dahh!!
  • Nak g Penang..nk jejalan sane sambil di 'tour guide' oleh Zra..
  • Adela kitorang nak g lepak2 ke ape ke kan...
  • Of course nak balik umah jugak..walaupun kejap..
Hmm..n memandangkan kitorang dah dipaksa bercuti awal ni..so aku akan pulang ke rumah aku esok..best gak dapat balik..tapi at the same time ..aku benci bile fikir aku nak kene prepare gak untuk exam aku..Konfem2 t naik cuti kitorang akan have trouble with plenty assignmentz and of course testzzzz!!

But..what to do..aku redho je la..n this is what we say.."kite hanya mampu merancang..TUHAN yang menentukan" ..n positively..aku rase ade hikmahnye..INSYALLAH.. I hope..UPM akan segar-bugar (*ngamuk la cikgu Pzah kalau bace nih..) bile aku balik nanti..!! K friends..i would love to see all the healthy face when we come back!

1 comment:

AZIRARARARARA said...

hahaarrr.... okey laaa tu.... p b4 balik mandi bersih2 dlu tau! jangan bawak 'badi' balik tmn daya lak.. huhu!