Sunday, July 5, 2009

Sem Baru, Bilik Baru, Rumate Baru & Semangat baru!!!


Hari ni..6hb Julai, aku mendaftar masuk untuk sem baru, which is fifth sem..sem ke 5!! Final year seyh..haha..

ermm..
sem ni..aku still dapat bilik kat blok cendek @ Cendekiawan @ cendi di KPZ, UPM. n my room number




hehe..then..tyme nak kemas barang-barang..adoiyai..banyak gile rupenye barang- barang aku. Haha..sume dak sound..tapi lagi daksat barang kak puja..mcm orang pindah umah..setelah penat mengemas..ktorg pn rilex2 jap..then kuar g bli barang2 keperluan.. *before terlupe, rumate aku sem ni..HAJJAh pDOt..hekhek


haha..ni la bilik yang aku dapat sem nih..kotor la dinding..lepas pic ni di amek..aku telah menampal kertas majong..haha..

Emm..syukur la aku x se'floor' dengan gamPs sume tuh..syukur alhamdulillah!! and, neighbourhood aku sgt menyeronokkan..huhu..sbelah kanan bilik kak puja n faten..sbelah kiri plak..ade kiki, julie, alin, ckin sume la..huhu..

dalam aku hepy2 nih..takut gak..sape la supervisor utk projek paper aku kn..? gegege

No comments: