Sunday, August 29, 2010

Eh, apsal ko obses sgt dgn cite joget tuh?


haa?? what did u ask?

eh suke hati aku la nak obses ke pe...ko sakit mulut ke kalau aku suke pun? *emo plak an..*

haha..whatever. ye. aku memang obses dgn cerite nih. Start dr Step Up 1, then Step Up 2 and yang aku nak cerite nih. STEP UP 3D.

So, 26-08-2010 hari tu, hari pertama tayangan movie ni kat Malaysia, haha..aku n roomate (ushy) ke Times Square untuk menonton ye, walaupun kitorg ade class petang tu. Hebat x? Kitorg tetap ke kelas after tgk movie. Kitorang sayang nak tinggal kelas sem ni. ahah. ;p

Faktor2 yang menarik aku untuk menonton, of cos la sebab movie2 ni dance movies, and contain soundtracks yang cool gile.



Uhh..antara babak2 yang menyeronokkan:

Battle of the Gwai :
Cuz mase ni dorg menari kat air. Splash splush best! haha..

Moose: great dancer. Ibarat pelengkap movie ni. Start adoring him since StepUp 2. Damn cute! haha






Another best scene: Final dance. Cuz time ni, they dance with LED clothes. The moment baju dorang tukar2 colour sangat seronok ye. haha. Cool!






Em..kalau korg nak tengok lebih, janganlah segan-segan ke movie theater berhampiran ok. Have fun!


Dibawah ni, ade beberapa sedutan dari movie tu yang diambil dari youtube pun.

This one really rock. The Robot Guy. Huhu.




And yang ni plak..scene yang water dance tu, from Battle of the Gwai.



Jangan lupe. P tengok eh! :))!!!


No comments: