Thursday, August 12, 2010

Salam Ramadhan~

Assalamualaikum~


Dengan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh warga muslim di Malaysia, Singapura dan Amerika yang mengenali saya. Untuk kesekian kalinya, saya menyambut 1Ramadhan tanpa keluarga disisi. Itulah harga yang harus saya bayar ketika bergelar artis, eh! silap2~ ketika bergelar pelajar nih..

Untuk makluman keluarga tercinta, cuti saya bermula pada 9hb September - 19hb September. Sedih kan? 1 day before eid? uhhh~ paling cepat pun saya boleh balik mungkin beberapa hari sebelum 9hb la..hadui..baru berangan nak wat kuih raya dengan ibunda tercinta, Pn.Zainab.

Ha kepada kawan2 yang pernah sekelas dengan saya sewaktu Media Literacy dulu, jom buat aktiviti nak? Haha, Jom la kite analyze advertisement kat bawah ni..haishh teringat Carl's Jr punye ads.

* ha sorensen..ape lagi..'HAVE IT YOUR WAY~' haha..*



1 comment:

fr1dausy said...

don't get messy....~~~