Thursday, September 2, 2010

Salah siapa? Ahaha

Signboard ni, korang boleh nampak kat depan McD Serdang. Budak2 yang blaja area2 Serdang tau la kan..


Aku macam baru perasan signboard nih...sumpah aku gelak gile lepas tengok signboard nih. Aku yakin pihak berkuasa yang berkenaan pun hangen kalau tengok scene kat bawah ni..adoiyai...


Huhu..rilex je an?

Gambar ni aku snap pun dah rushing2..actually bertimbun lagi sampah depan tu sepah2.. Em, ntah la..aku xmampu nak komen pape kat keadaan macam ni..paling larat pun aku sengih je le.. Kepada pihak berkuasa berkenaan, Selamat Maju Jaya!

2 comments:

sorensen said...

haha.. biase la typical malaysian. benda yg org tak bagi buat, bende tu la yg dibuatnye.. huhu..

enDicLeo_pZah said...

huhu..
tu la kan?
kdg2 tgk dorg ni mcm nganjeng signboard tu pun ade gak..
ahaha.