Thursday, August 27, 2009

What Should I Do To This Creature??


heishh!
aku betul2 bErmasalah dengan orang yang bercakap macam L.I.N.G!!!
Lagi tambah masalah sebab die memang L.I.N.G.
Sempena bulan Ramadahan ni, aku xmo lah nak ngumpat sesape tapi ni sekadar luahan perasaan aku yang dah xboleh nak disimpan2 lagi dah ni..

Kepade 'E',
tolong la stop tipu2 kitorang nih..kitorang bukan amik u masuk
group kitorang untuk Dengar u tipu sepanjang time especially when it's the time to do assignmentz ok!

1st time:

aku : malam ni dtg bilik i, kite will start at 9.
'E': i xbleh la..i masuk debate, kne tolong ajar junior yang masuk debate, kalau i x cari orang malam ni nanti tuan syed marah.

then, aku tanye junior aku yang incharge dengan debate tu, die plak cakap kat aku, dak2 untuk debate dah lame dah dicari, malahan terlebih2 sampai ade yang kene tarik diri..
pehh..aku sabo jek la..malas nak malukan sesape.

yang tak tahan tu, seminggu after tu, kitorang jumpe after klas, die tanye la, camne assignment tu, aku bitau la kitorang dah siap hanta..nak tau pe die cakap??

'E' : u noe What, luckily i didn't went 4 d assignment's discussion la..i praktis untuk debate n i dapat best speaker!!!!

aku mase tu mcm *whatever!!!*
dah la xwat assignment, bleh nak cakap nasib baIk plak..cam dog jek perangai, and then..yang bestnye skang nih,...aku hangen bile dapat tau bukan die yang menang best speaker tu..plus..dorang cakap die xmasuk pun debate to..what the hell la kaN..

to E..this is the last time u can cheat me k, next time i'll mAke sure
u get it from me in public..
and yes..u r a 'BIG MOUTH'!!!!!


same macam muke E

2 comments:

sorensen said...

ahak.. nape la aku x prsn entry ko nih.. i loike, especially statement yg last tu..

"and yes..u r a 'BIG MOUTH'"

*fensannnnn

fiza@noor said...

huhu..
memang la..aku geram gile ngan die nih sbnarnye.
nak2 bile dapat tau..bukan die yg best speakernye..summore..die xmasukpn debate tu..
hieshh..bpe bnyk la die nak tpu kite kan..tunggu je la..hoho..